pühapäev, 30. oktoober 2016

HEATEGU

Tere lugejad,

Mulle kirjutas mees Võrumaalt, kes soovis, et saaksin temale abiks olla ja aidata.
Mulle isiklikult läks see väga südamesse ning lähenesin asjale natukene teist laadi. 
Kõike seda on Sul võimalus näha alljärgnevas videos...




Ma usun, et pikk tekst pole siin video juures oluline. Tegu ütleb rohkem, kui tuhat sõna.
Kõik heateod tulevad ringiga tagasi, sest mida annad, seda ka saad. See on elu reegel!







Vähemalt üks kingitud heategu päevas materiaalne või mitte, ei võta Sinult tükki küljest, sellega teed teene iseendale. See annab su elule hoopis teise väärtuse, sest väärtused on need, mis loovad elu.

Suur aitäh üksnes video autorile ja minu heale sõbrale Martin Millerile, kes aitas mul seda elluviia ning andis ka oma panuse.
Aitäh ka Priit Säesele, kes aitas video monteerida.



Me kõik oleme siiski inimesed.  Soovin kõigile südamega mõtlemist, endast väetimate märkamist ning vastavalt võimalusele abistamist!


KR8

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar