reede, 9. november 2018

2018 HOOAEG SAAB AMETLIKULT LÄBI



Tere head lugejad,

Hooaeg on lõpusirgel, viimane mäng on laupäeval 10.11 ja sedakorda minu kodulinnas Tartus ning Jalgpalliklubi Tammekaga. Kindlasti emotsionaalselt oluline ja tähtis minu jaoks.

Esimene aasta Tallinnas on läinud linnulennul ning olen siin kenasti kohanenud ning harjunud selle elu ja oluga. Eks see peab paika, et aeg on kõige parem sõber.
Kõige enam on mul hea meel, et olen kasvanud ja karastunud suuresti mängijana ja arenenud konstantselt iga päev, iga treening. Teinud hüppe edasi vaimselt ja arenenud füüsiliselt. Olen saanud keskenduda ainult jalgpallile. Minu suur tänu läheb seal juures peatreener Argo Arbeiterile. Miks? Sest tema on palju selle töö ja arengu taga. Töö. Keskendumine. Eesmärgid. Millest sünnivad tulemused.
Ametlik liitumine Tallinna Kaleviga 2018
Pikk tee on veel minna, aga olen alati kõigeks valmis ja teen rohkem, kui minult oodatakse.




Jalka ajakiri
Vahepeal ilmus ka novembrikuu jalka ajakiri, kus on huvitavat lugemist kõigile jalka huvilistele, maiseid uudiseid, kus sekka saab lugeda ka välismaa vutti. Samuti kõigile huvilistele teadmiseks,  et kaantevahelt leiab ka minu fänniposti.

Peale selle valiti vahepeal välja (soccernet.ee) vahendusel Premium Liiga 10 kõige arenenumat jalgpallurit, kes on sel hooajal silmnähtava sammu edasi astunud. Rõõm on teatada, et olen selle aasta 10 arenenuma mängija hulgas. Nauding arengut ja jätkan isuga töötamist eesmärkide kindlalt ja motiveeritult edaspidigi.
See annab kindlust ja tõde sellele, mida eelnevalt mainisin, et selle aastane pühendumine ja fookus jalgpallile on ennast tasunud. Protsess on andnud tulemuse.



JK Tallinna Kalev 2018 a. 


Samuti jagan Teiega enda sportliku mängupäeva käiku Saarel. Jäädvustasin selle video kujul. Kuidas saarele kohale jõudsime? Kas jõudsime praamile õigeaegselt? Küsimusi siit ja mujalt, vastused küsimustele peatselt tulevast videost!

KR



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar